Ügyfélszolgálati munkatársat keresünk

XIII. kerületben, a hazai cafeteria piacon működő multinacionális cégünkhöz keresünk decemberig nappali tagozatos diákokat., Telemarketing és Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba.

TE vagy az ideális jelölt, ha:
• Kiváló kommunikációs és tárgyalási készséggel bírsz.
• Nem riadsz vissza a „hideg”hívások indításától, szeretsz szkriptből dolgozni és pörgetni a rövid hívásokat
• Igazi csapatjátékos vagy
• Bejövő ügyfélszolgálati hívásokban is kipróbálnád magad
• Közel áll hozzád az adminisztráció és a Microsoft Officet felhasználói szinten kezeled
• nappali tagozatos aktív vagy passzív( 25 éves korig) rendelkezel
• min heti 20-40 órát tudsz vállalni

A feladataid közül néhányat kiemelve:
• 1 hónap tisztán adatbázis kvalifikáció 4-5 kérdéses hideg hívással.
• 2-2,5 hónap Ügyfélszolgálati feladatok, rendelések rögzítése, végfelhasználói hívások és emailek megválaszolása, szerződés nyilvántartásba vétele
Amit mi kínálunk számodra:
• motiváló premizáló rendszer
• kiváló csapat és remek munkahelyi légkör
• Központi elhelyezkedésű modern iroda

Órabér: br. 1300 Ft. ( nettó 1105 Ft.)

Jelentkezz fényképes önéletrajzzal itt!

Share on facebook
Facebook

Mi a különbség a munkára jelentkezés és a beiratkozás között?

Ha egy hirdetésünkre JELENTKEZEL, abból tudjuk, hogy hol szeretnél dolgozni.

Az itt megadott elérhetőségeiden tudnak keresni kollégáink a munka részleteivel kapcsolatban.

A munkába állás feltétele viszont az iskolaszövetkezeti tagság, aminek az első lépése a BEIRATKOZÁS.

A beirakozás második lépése pedig a szerződés aláírása az ügyfélszolgálatunkon.